Saturday, January 29, 2011

BIAR BETULLLL!!!!!!!!

Salam semuaaaaa!!!!!!

Hari ni ...eh lupa ...sila klik nuffnang kat sebelah kanan tu ye....sbg tanda terima kasih...sila la ambik cupcake yg ada di sekeliling blog saya ni ye...free je tak yah bayar.

Biar betulll!!!?jom baca selanjutnya...ehem..ehem....testing..testing...
Hari ni saya telah pergi ke Tesco lalu merembatttt!!!2 buah beg tangan dan sepasang kasut.
Biar betulll!!!!(ooo...dah rembat aka beli baru nak biar betul ek..)
Sebenarnya saya plan nak beli beg tangan je sbb beg tangan saya dah koyak rabak sampai kulitnya dah terkopek-kopek..(beg murah la katakan...)saya tak mampu nak beli BONIA,LV,POLO...mahal giler...baik beli KFC..kan..kan..
Pusing punya pusing kat dlm Tesco,masuk kedai keluar kedai smpai naik mnyampah amoi salesgirl kedai...akhirnya jumpa la beg yg saya berkenan.
Sori gambar tak dapat nak tuhjuk sbb kamera buat hal..
Murah je harga beg tu.. bawah 30 hengget je...saya dah plan nak beli beg murah je sbb beg murah ni cpt rosak...bila cpt rosak...boleh la saya ganti dgn yg baru secepatnya...(teruk nye alasan....)

Dulu saya beli beg smpai 200 hengget lebih...dekat 2 tahun saya pakai tak tukar2..smbil brharap bila la beg ni nak rosak..sbb saya dah bosan dgn beg tu.Saya ni kalau bab2 beg ni mmg pengguna setia la ...selagi beg tu tak koyak ke rosak ke...saya akn guna smpai habis la...tak tukar2.

Lepas beg 200hengget tu dah expired... saya pun start la beli beg murah2 je.Sbbnya beg murah ni kalau rosak tak la ralat sgt(cisss...alasan..).

Berbalik pada beg yg saya beli tadi...sbnrnya saya telah mmbeli 2 handbag yg sama bentuk dan corak tapi lain warna(1 krim,1 pink).(apekejadahnya beli beg yg sama smpai 2??)
(hi..hi..suka hati saya la).1 beg untuk di bawa ke sekolah,1 lagi utk di bawa tika berjalan-jalan...la..Sbb dah minat sgt tu yg smpai 2 tu.

Lepas tu saya terbeli pulak kasut...bab kasut mmg saya tak nafikan saya mmg gile kasut.kalau beg saya akn guna beg tu smpai dah tak boleh guna tp bab kasut ni saya akn beli wpun kasut saya blmbak kat rumah.MMg giler kasut la saya nih!!
Dan kasut fevret skrg ni kasut Wedges(bukan kentang wedges ye..)..ala..yg tapak tebal tuh..hah tgk gmbr kat bwh ni.

mcm ni la kasut yg saya beli tu..warna je lain...

Kasut ni mmg selesa sgt bila pakai.Haaa... tu je la entri saya untuk kali nih...bila dah beli tu baru perasan alamak apekejadahnya  beli beg smpai 2..apekeheiinya..(bak kata Mr. Os)beli kasut lagi.Biar betulll!!Tapi nak buat mcmana taim  tu mmg lupa daratn..la sekejap...hu..hu...Anda yg tgh baca ni jgn ikut mcm saya ok.No...no...no..Okla...Salam semua...Tata....

No comments:

Post a Comment

Sudi-sudilah mengomen kat sini ye...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...