Tuesday, January 4, 2011

HARI PERTAMA PERSEKOLAHAN......
Klik nuffnang kat sebelah dulu ye sbg hadiah tahun baru..kui...kui...mekasih,........

Semalam hari pertama persekolahan maknanya anak aku izzati dah tahun 1 tahun ni...
Mmg sibukla aku mcm ibubapa yg lain jugak....sbb izzati skolah pagi,ibu dia plak ngajo ptg so agak kalut skit..dan brkjar-kjaran la aku...nak urus dia terutamanya taim izzati balik aku plak nak gi skolah....sape plak nak htr dia skolah agama...???dia nak dok mana lps balik skolah????Fuhhh....serabut.......
Tapi tu 2 bulan lps punya cite....he...he...he...
Skrg ni alhamdulillah semua dah setel...nasib baik ada Pn.Rafidah..pngusaha taska yg sediakan van utk budak2 taska beliau yg nak gi sekolah agama.Tapi siappin RM nya tiap2 bulan ya buk.....(ahaks...dia bkn org indon ye ....)
Namun begitu...(cewaaahhh) tak dinafikan la minggu ni kusut skit .....biasa la tu dah cuti lama sgt...nak kerja balik...agak liat skit.
.Minggu dpn insyaAllah ADRENALIN dlm bdn aku akn kembali normal....(sanggup tu tunggu minggu dpn....tak efisien lngsung ko nih...)
Ha tgk la gelagat anak aku izzati yg eksaited nak naik tahun 1.
hari 1 semuanya bersih.....

tgk beg yg mmbawa bkilo2 buku..dpt jadual ringan le skit kot..

kakak plak gi skolah agama,ptg baru ke skolah kbgsaan
kamera aku buathal...so gmbar diambil guna youcam...kena beli NIKON DSLR camnih...(berangan je...kejenya)
Oklah itu je entry kali ni .Salam 1 Malaysia...Babai...

No comments:

Post a Comment

Sudi-sudilah mengomen kat sini ye...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...