Thursday, January 6, 2011

TERKENANG..........(mood jiwang...)

 Sblm tu klik nuffnang kat sblh kanan tu dulu ye...anda semua mmg baik punyeeee......(desprate sungguh...perlakuan)

Hari ni mood jiwang tiba-tiba datang..lps tgk gambar prtunangan adik sepupu aku Nurul Ain pada 1.1.11 hari tu.Nah!!layan gambo.Gambo ni aku cilok kat FB Nurul Ain.Mintak izin amik gambo ye Uyui...(hampagas ..betoii..ko ni Me...baru nak mintak izin??)
Ni la Cik Tunang
Nurul Ain brsama En.Tunang beliau...
bersama adik-adik beliau..pasni dorang plak(mmandai je aku..)
pengantin baru...ehh..silap makcik&pakcik aku mrngkap mak ayah Cik Tunang

Dah brtunang dah uyui ni (kami panggil beliau dgn nama ni)..maknanya aku smakin tuO..... oohhh...tidakkkk....(masa utk bpijak di bumi nyata ko...).Aku tak dpt pegi majlis ptunagn beliau sbb majlisnya nun jauh di selatan smnnjung M`sia.Takpe la kawin nnti insyaAllah smpai le aku.

 Tgk gambo tunang beliau ni tringat lak masa aku tunang dulu.tarikhnya 1.9.2001.Taim nak brtunang mmg best tapi bila dah btunang mcm-mcm hal la pulak...dugaan brtunang,,,bab tu la kot org2 tua kata jgn tunang lama2.Aku tunang skjp pun dah mcm-mcm hal.Hal apa??takpela...tak payah tau ek...
Akhirnya dgn penuh kesabaran merentas lautan api..lautan api???nmpak sgt menipunya..(ala2 Pak Usop dlm Hantu kak Limah balik rumah)...akhirnya..taraa....dah 9 tahun aku kawin.Alhamdulillah....semoga bahagia hingga akhirnya..Amin...

kek tunang aku dulu....
baju aku tu..beli kat pasar mlm sehari sblm kejadian he..he..
Masa aku btunang tu...simple je...ye la...aku mana ada fulus sgt nak buat grand2.Lgpun dulu-dulu(adoiiila...tuonya aku...knyataan-kenyataan..) org brtunang simple je.Ikut peredaran zaman.En.suami pun tak dtg sbb aku tak jmput..he..he..
Apa-apa pun sblm aku mngundurkan diri aku nak ucap Selamat Bertunang (dah tunang pun...)
Tukar ucapan la......aku nak ucap Selamat menempuh alam prtunangan dgn penuh kesabaran..semoga ianya berakhir dgn ikatan perkahwinan pada Nurul Ain dan En.Tunangnya.
Oh...ye...ni blog mak http://maszull.blogspot.com/ dan adik http://lynnto.blogspot.com/ si Nurul Ain nih.Sila-sila jenguk k...Salam semua.Babai..C...ya....

No comments:

Post a Comment

Sudi-sudilah mengomen kat sini ye...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...