Sunday, October 2, 2011

Kelas Terbuka.......??


ASSALAMUALAIKUM,
Lama tak update blog.2 minggu berkursus sgt meletihkan .Sempat lagi buat Kelas Terbuka tu.Haaa...ingat rumah terbuka je ada.Banyak juga la makanan yg kebanyakannya mndapat tajaan dari ibu bapa murid-murid saya sndiri.Alhamdulillah .He..he...he...ingat artis je ada tajaan-tajaan nih.Layan gambo la ye wpun hari raya dah pun berlalu.
prtndingan hafazan diadakan terlebih dahulu


juri-juri profesional  hafazan
Guru Kanan Petang,Pn.Roslina
antara guru yg sudi hadir 
meriah..
murid dari kelas lain pun dtg beraya jugak
dah habis dah beraya, semua kekenyangan
senyum bila dah kenyang
Sebenarnya hari tu semua kelas buat jamuan raya ni,sbb tu la semua berpakaian hari raya.Jamuan ni pulak di uruskan oleh guru kelas masing-masing.Terpulangla pada guru kelas nak buat jamuan mcm mana kan.Nasib baik la murid2 saya ni ramai pulak yg nak sponsor makanan antaranya mihun goreng,mi goreng,mi siput,sampaikan boleh  bersedekah kat murid kelas lain makanan tu sbb dah terlampau byk.
Kelas saya ni muridnya ada 38 orang.saya ikut bebudak ni dari diorang tahun 2 lagi.Jadi budak2 ni mmg dah tau mcm mana nak mmbodek saya wpun kdg2 berjaya kdg2 tak berjaya.Hu..hu..
Yg istimewanya kelas saya ni ada sepasang kembar dan 3 kembar yg terpisah (terpisah???hui saspennya).
Kita mula dgn sepasang kembar dulu...
kembar seiras Wan Haziq dan Wan Hariz
Kembar Wan Hariz dan Wan Haziq ni smpai skrg susah betul saya nak cam yg mana satu.Kdg2 bila panggil Haziq saya pandang Hariz begitulah sbaliknya.Tapi budak2 ni dah paham dah.
Next, kita ke kembar terpisah pulak ye.Kembar terpisah ni bukan sbb diorang ni kembar siam ke apa tapi terpisah lain-lain kelas daaa....
Amirul Aqeem Azrai dan Amirul Aqeem Azri
Kembar kat atas ni yg Azrai kelas saya,adiknya Azri kelas 3T.
Aleesa dan Adeena
Ni pulak kembar tak seiras Adeena dan Aleesa.terpisah kelas depa ni.
Siti Aisyah dan kembarnya(lupa la plak namanya)
.Ni kembar lain jantina.Siti Aisyah tu kelas saya yg kembarnya kelas 3K.Mula-mula saya pun tak tahu mereka ni kembar.Yela kan lain2 jantina ,muka pun tak seiras.
Murid lelaki  kelas saya yg segak2 belaka
Ni murid lelaki kelas saya yg rajin,kdg2 malas,kdg2 kena cubit,kdg2 kena marah.Biasalah budak-budak.
murid perempuan yg kiut2 belaka
Ni pulak murid perempuan.Baju raya dan tudung depa lagi gojes dari cikgunya.
murid saya yg plng bergaya pada hari itu
Demikian lah sedikit kisah2 kehidupan saya dan anak murid di sekolah.Ok jumpa lagi.

No comments:

Post a Comment

Sudi-sudilah mengomen kat sini ye...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...