Tuesday, November 22, 2011

ANGRY BIRD!!!!

Assalamualaikum,


Salam Selasa semuanya.Hari ni pasti semuanya tersenyum smpai ke telinga kan sbb Malaysia tlh menang pingat emas bola sepak semalam.Yang pasti GAruda telah menjadi ANGRY BIRD hari ni.He..he..


Cakap pasal angry bird ni kan, memang skrg ni si angry bird ni mmg tgh top la skrg ni bukan budak2 je yg demam benda alah nih,yg dewasa pun sama.


Macam-macam bentuk angry bird ada tapi yg paling top rasanya yg warna merah tu.Rupanya banyak ekor jugak angry bird ni,barula saya tahu.Itu pun bila nengok anak2 murid saya bawak mcm2 benda yg ada gambar menatang ni.Satu hari tu sambil2 murid2 saya mnyiapkan kerja sekolah yg saya bagi,saya pun panggil depa yg ada stuff angry bird ,saya ambik gambar dan kemudian post kat entri nih.Ha...ha...ha...

pensel

pembaris

gam angry bird
bekas pensel


note book dan keychain

pengasah pensel dan  mata pensel
pemadam
Haa..macam-macam kan.Yg bagusnya anak2 murid saya ni semua brg2 angry bird tu takde langsung terselit gambar binatang hijau di bawah.

menatang ijau yg huduh
Amboi gigihkan saya menangkap gambar.Sekarang ni anak2 saya pun dah gile angry bird.Sampai request bag sekolah angry bird.Alatan skolah pun nak angry bird semuanya.Hmmm...
Sebelum ni upin ipin,lepas tu boboiboi.Skrg ni angry bird plak.Nasib baik tak mintak PSP yg ada game angry bird.Fuhhh....
Oklah dah jenuh cerita pasal angry bird.Broadband ni pun lembap je ni haaa.Jumpa lagi.

No comments:

Post a Comment

Sudi-sudilah mengomen kat sini ye...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...