Friday, April 6, 2012



Assalamualaikum,
Lama betul tak update blog.Mungkin penyakit `M' banyak mempengaruhi.Ha..ha....Biasanya kalau anak-anak murid saya terkena penyakit `M' ni mulalah saya berceramah kat depa tu ala-ala DMFK.Ha...ha...lagi....
Tapi tahun 2012 ni memang terasa letih bebeno.Mungkin faktor peningkatan usia(akhirnya ...)Aktiviti di sekolah pun kemain banyak.Mungkin pasni kena minum jus PAMOGA atau MONAVI yang tengah hangat di pasaran sekarang(agak-agak ada tak yang nak sponsor).Oh!mungkin boleh minta en.suami sponser.

Sekarang ni ada satu lagi blog yang saya `manage' iaitu blog sekolah.Saya ni bukanlah terror sangat buat blog tapi dah sebab di arahkan kena lah menurut perintah.Jadi, blog sendiri pun terabai.
ni la blog sekolah saya jemput tengok
Kalau nak dibanding dengan sekolah lain ,blog sekolah saya ini tidaklah secanggih mana .Tapi sekurang-kurangnya blog sekolah saya sentiasa di update(psssttt...ada sekolah yang blognya bersawang)Amboi sempat lagi ngumpat sekolah lain ye.
Oklah cukup setakat ni,ada tugas lain sedang menunggu.Jumpa lagi.

1 comment:

  1. assalamualaikum mimi...wah sekolah pun dah ada blog sendiri kan cikgu mimi plak yg kena jaga...caya la mi selamat berblogging...:)

    ReplyDelete

Sudi-sudilah mengomen kat sini ye...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...