Saturday, November 13, 2010

koleksi kasutku....

cantik tak?kasut ni aku beli baru ni kat giant..wpun kalernya ala2 nak nyambut deepavali tp aku peduli apa...dah suka kan...masa aku bawak balik kasut ni en. suami menggeleng kepala ..tak bkenan le tu ...tak pun jeles tgk bini dia mnmbah koleksi kasut..he..he..pastu dgn selambanya beliau mngluarkan kata2 spt berikut" knapa tak beli kasut ni taim deepavali hari tu"...fuhhh!!!!sungguh menusuk kalbu kata-katamu itu wahai en.suami....perli aku le tuh...takpe-takpe...aku sengih je la...he..he...
keesokan harinya balik je skolah jeng...jeng...jeng...rak kasut tersergam indah....nmpk tak kasut merah tu...en.suami la punya keje ni...sblm ni rak and kasut2 ni tmptnya kat luar...tiba-tiba ada kat lam stor rumah...tersusun cantik dan kemas...kalo kat luar brterabur sebelah lain...warna lain..nak cpt...(cehhh...alasan)
dlm hati aku ni en.suami perli aku ke ni sbb beli kasut deepava...oppss kasut merah tu?aissyyy....tak baik prasangka (huiiisyyy..huiiisyyy...syaiton nyah ko dari sini...)pastu en.suami memuji dirinya sndiri dgn brkata"haaa...kan elok kasut di susun cantik..kemas..."kata beliau.
Ye  laaa...terima kasih en.suami...kamo mmg suami yg rajin...nasib la kamo dpt bini yg busy mcm aku ni(busy ke malas...)bukan malas ....tak smpat....(ayat cover) hu..hu...kesimpulannya....kalau beli kasut susun elok2 ditmptnya sblm suami anda tolong susunkan...
tapi kasut tu takkan ku pakai kat skolah...segan wooo.....

No comments:

Post a Comment

Sudi-sudilah mengomen kat sini ye...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...