Thursday, November 18, 2010

RAYA KORBAN.......

raya haji kali ni aku di kg mertua di felda Trolak Timur..kat mana tu ?atas sikit slim river sebelah MRSM yg tercanggih di Malaysia..jgn main2 felda bukan sebarang felda......sila bukak peta malaysia..he..he
OKeh..kali ni keluarga mertua aku ni buat korban 2 ekor lembu..sekor tu dikorbankan oleh adik ipar aku..sekor lagi tu mertua aku punya...aku dgn En. suami tumpang nama je kat bahagian2 lembu tu...punya la baguih mertua aku ni masukkan nama kitorang skali tanpa berkira sesen pun syukur alhamdulillah....
oklah sila tgk gambo2 di bawah...yg di ambil oleh nurul hasanah budak yg dpt 3A2B UPSR baru ni..dia ni mak mertua aku mngasuh dari kecik lg...mak dia(kak sal) le tolong kenen-kenen kan aku dgn En.suami dedulu...kalo sesapa nakpegi Hot Spring Sg Klah leh sewa homestay kak sal ni ...pegi le blog ni ye..

http://www.teratakkasihhasanah.blogspot.com/
                                         Ibadah korban di adakan di sini..atas bukit dpn umah mertua aku.
                                          Sesi melapah..
                                          Kelihatan En.suami sdg tekun melapah daging.....

okkk..tu je yg dpt ditunjukkan...Selamat Hari raya Aidiladha semua...babaiii...

No comments:

Post a Comment

Sudi-sudilah mengomen kat sini ye...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...