Thursday, December 9, 2010

JALAN-JALAN PEGI MAKAN......

 Sebelum baca jangan lupa klik nuffnang kat sebelah kanan tu ye...mekaceh...he..he..
 Minggu ni aku dan En.Suami tinggal berdua je...hoyeeee!!!!!...sbb anak-anak balik kampung balik rumah Opah dorang iaitu rumah mak aku kat Ipoh.Aku tak balik sbb kalau aku balik sape nak jaga makan minum,pakai En.Suami kan...sungguh MITHALI kan....Aku dgn En.Suami akan balik esok petang.
anak-anak sedang bersuka ria kat rumah opah
Jadinya di suatu malam sbb dah boring sgt dok kat rumah yg sunyi je..TAK HOYEEE!!!...sbb slalunya anak-anak aku memeriahkan suasana...so kami pun keluar la pegi makan.sblum tu kami ronda-ronda dulu ke Sitiawan,Lumut pastu Manjung.Nmpak mcm jauh je kami merondakan tapi dekat-dekat je. kalau dari manjung nak ke Sitiawan dalam 10 minit dah smpai.Pastu dalam masa !5minit dari Sitiawan dah sampai  ke Lumut.Haa...bestkan...
        Akhirnya kami pun berhenti la ke pot untuk mengisi perut...
Chef Noodle House
Haaa...ni la restorannya Chef Noodle House.Restoran ni bukan jual mi je ,nasi,western food pun ada.Kat sini penuh je dgn org ...ye la takkan binatang kot...he..he...boleh dikatakan pelanggan restoran ni mmg ramai la.Makanannya pun boleh tahan la..boleh masuk dlm tekak aku.
jadi kami pun oder la makanan seperti di bawah ini.Tengok...tengok..tengok...
Air Epal bersedia utk di sedut oleh En.Suami.aku plak try air Coklat.
Mula-mula air yg smpai dulu.Lepas tu....
Nasi Goreng cina + telur mata+kepak ayam madu+udang goreng
Haaa....ni nasi goreng cina yg dioder En.Suami.Aku plak oder.....
Nasi goreng special katanya..amik ko ..punya byk sayuran..
Ni plak nasi goreng spcial ada udang,telur mata,udang goreng,sosej 4 btg,sayuran ala2 jelatah.Mak aiii....mmg kenyang mcm nak pecah perut u`olls ...tak pernah2 aku rasa kenyang smpai mcm tu skali..apa-apa pun alhamdulillah...
So sape-sape yg datang Manjung boleh la singgah kat restoran ni...suasananya selesa dan bersih.Harganya pun boleh tahan...hmmmm...sekali-sekala je aku dan famili makan kat sini.Ok la....itu je utk kali ni nantikan entri baru ttg satu Majlis....majlis ape?majlis kawin?tunang?jeng...jeng..jeng...Babai...C...ya....

No comments:

Post a Comment

Sudi-sudilah mengomen kat sini ye...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...