Friday, December 24, 2010

SAJIAN DALAM KAPAL TERBANG...
 Sebelum tu klik la nuffnang kat sebelah tu dulu ye..mekasih..:)


Aku ni mmg tak pernah naik kapal terbang...(nmpk sgt aku ni tak pernah pergi luar negarakan...jgnkan luar negara Sabah Sarawak pun nan hado...bak kata Azwan Ali)tapi masa kecik dulu aku pernah la naik kapal terbang sbb ikut bapak aku kena pindah Sarawak..askar la kata kan...tapi masa tu aku kecik bangat deh...mana la nak ingat ...
SUatu petang yg hening tiba-tiba aku terfikir macam mana lah rupanya makanan yg dihidang kat dalam kapal terbang ye...adakah dihidang setalam-setalam mcm kat kenduri-kendara tuh...uisyyhhh...ada plak...
Jadi  dgn penuh kerajinan aku pun dgn bantuan pakcik google menggagah menggoogle gambar2 hidangan di dalam kapal terbang di seluruh dunia.

Airasia

AIRFRANCE BUSSINESS CLASS

ALL NIPPON AIRWAYS (ANA) ECONOMY

BATAVIA AIR ECONOMY

BRITISH AIRWAY PREMIUM ECONOMY

BRITISH AIRWAY BUSSINESCLASS

ANA FIRST CLASS

EGYPT AIR

EMIRATES

GARUDA INDONESIA EKONOMI

GARUDA INDONESIA EKONOMI

JAPAN AIRLINES ECONOMY

AIRASIA

SINGAPORE AIRLINES

THAI AIRLINES
Tu lah dianya antara makanan yg boleh dinikmati kalau kita naik kapal terbang ye...Makanan ni dihidang mngikut kelas-kelas yg dinaiki mcm kalau naik yg first class, grand la skit mknannya, sama grand dgn harga tiket yg dibayar.Diikuti  kelas bisness,dan ekonomi.Macam Airasia dgrnya kena beli kalau nak makan,ye la tambang pun murah.
Begitu lah ceghitanya...kalau nak tau banyak lagi anda semua googles la sndiri ye...apa2pun semoga anda enjoy baca catatan untuk hari ni.BABAI....ASSALAMUALAIKUM....SEE YA...

No comments:

Post a Comment

Sudi-sudilah mengomen kat sini ye...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...