Saturday, February 19, 2011

 CE  TENGOK..CE TENGOK..JOM..JOM.!!!!
Salam semua....
Hari ni saya nak tunjuk kat anda semua gambar2 retis yg pernah la saya jumpa secara live.
Sebelum tu klikk nuffnang kat belah kanan tu dulu ye...mekasihhh.
Gambar-gambar ni di ambil masa Jom Heboh kat pangkalan TLDM lumut..tahun 2008 tak silap.
Memang ramai la artis yang datang...biasa la Jom heboh kan...
Ok jom2 usha gambo...

Haa..ni adik saya bgambo dgn fizz fairuz,raja farah,comel,kamal adli, dan intan ladyana(intan ni kecik je macam budak skolah..peha dia mak aii..sama beso dgn lengan saya..)Taim ni adik saya kene bayo singgit kalo nak amik gambo dgn dorang.Singgit tu untuk derma kata org jom heboh tu.
dak patin ngan si atin dgn shahezy sam..saya tukang amik gambo
Jeng..jeng..jeng...sape ni???cuba teka...haa..ni la adnan sempit si shahezy sam tu..taim ni dia tak berapa nak top lagi...adnan smpit pun lum tayang lagi..dia ni memanjang je senyum bila fans tegur.

Ni plak adik saya dgn patin bgambar dgn abg rambut ketak(nas ahmad) dan wrtwn melodi apa tah nama dia.
Ni pulak dgn Mishel wrtwn Melodi(tak tau nak eja nama dia..hentam je la)  tu...rendah je si mishel ni..tgk dlm tv mcm tinggi.Isy..isy.. beso nya lengan baju hitam tu..macam peha intan ladyana...hu..hu..
dakpatin,si atin ,wani dan abby
Kat booth ribena ada abby abadi..kena byr 2 ringgit kalau nak amik gambo dgn dia kata akak ribena.. bab tu saya jd tukang tangkap gambo je...
Maria JJCM pun ada...Fiza WHI pun ada tapi dia ni masam je muka nya .
aizat tgh buat rehersel utk konsert jom heboh
ni plak elyana masa rehersel..(gamba kecik skit sbb agak seksi si elyana ni)
cuba teka sape ni??
TARAAAAA.......
fasha sandha tu...sama tak muka kitorang(bluwekkkk!!!)
Masa ni si fasha jadi duta garnier ...saya bukan la peminat fasha sandha tapi sbb dia dah tercegat kat dpn saya taim tu...apa lagi kami pun amik la gambo together-gether..tapi mmg cantik sgt si fasha ni bila jumpa live..seriusly kulit beliau sgt mulus  ..patutla si jejai tu tergila-gilakan dia..isy..isy..(tetiba keluar nama jejai plak..ahaks)
lagi gambo fasha....

si atin,dak patin and wani bersama fasha
maskot ribena lemon
maskot ribena blackcurent
 Tu je la gambo2 yg dpt dikongsi brsama anda semua masa Jom Heboh tahun 2008 dulu..lama tu....
Festaim jom Heboh dtg kat lumut mmg la taim tu trlebih eksaited.Hu..hu..hu...
Okla..stkat tu je entri kali ni...salam semua. Jumpa lagi...C..ya...

No comments:

Post a Comment

Sudi-sudilah mengomen kat sini ye...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...