Friday, April 29, 2011

Assalamualaikum semua....


Lamanya tak update blog...maklumlah bz memanjang....(kononnnn...)
Spanjang 2,3 minggu sudah antara xtvt yg telah dijalankan adalah makan kenduri....kenduri kawin,kenduri durian dan kenduri rambutan.

ni haa..kenduri kawin murid saya(ni taim nikah)
Tu dia....anak murid saya ni (pgntin pompuan tu)dulu kecik je drjh 4,5,6 masa saya ngajo di felda Trolak Timur.....skrg dah kawin dah......makaiihhh...dah lama rupanya saya ngajo...isyy...isyy...anak murid pun dah kahwin .Yg kelakonya saya sndiri pun tak berapa ingat muka beliau masa kecik2 dulu.Beliau telah brkahwin dgn anak sedara makcik saya yg tinggal di Johor.Kecik je kan dunia nih.Saya pun kawin dgn org trolak(En.suami le..)
keluarga pakcik&makcik saya dari JOhor
keluarga pgntin lelaki dari johor
sape la tudung pink tu ..gemok nye...isy..isy..
Lepas dah melantak kat umah org kawin...kat umah mak mertua ku pulak melantak durian,laksa dan rambutan pulak.Terima kasih pada keluarga pakcik saya dari Johor kerana sudi singgah ke rumah  mertua saya..


.ptg tu balik ipoh pegi plak umah Mak tam saye ..ada jamuan skit ....melantak lagi...kali ni macam2 ada...bihun, popia,pulut durian,apam balik,murtabak maggi,teh tarik..(dah mcm kat pasar mlm )Gambo tak ada sbb sibuk melantak lupa nak tangkap gambo.
Ptg tu juga saya balik ke rumah di manjung dgn perut kekenyangan..alhamdulillah....
Kepada Pengantin Selamat Pengantin baru..semoga bahagia hingga akhir hayat...
OKlah...stakat ni saja jumpa lagi...

No comments:

Post a Comment

Sudi-sudilah mengomen kat sini ye...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...