Thursday, May 26, 2011

NUR KASIH THE MOVIE
Assalamualaikum,apa khabar...
Lama tak update blogkan...biasa la bizi dgn urusan-urusan kehidupan.......
Hari ni nak kongsi cerita pasal tajuk di atas tu ha...Ahad lps saya satu keluarga pegi la tgk cite ni.
Cerita ni memang cerita fevret drama saya.Dulu mmg tak boleh miss setiap episod.Ulangan pun tgk lagi.Kengkonon fefeeling jadi nur amina la....
gambar ehsan En.Google


Best ke filem ni?kalau tak best rugi rm ...mkn kfc lagi best..Mana best drama ke filem?pegi la tgk dulu ...pastu kalau tak best hantuk-hantuk kepala kat dinding tanda mnyesal tgk filem nih ,tak pun suruh En.Suami gi mintak balik duit tiket tu ..errkkk..boleh ke mcm tu????...Tula soalan-soalan dan jawapan-jawapn  yg terdetik kat dlm hati sblm saya beli tiket wayang ni.
Akhirnya dgn smgt dan kekuatan dalaman yg tinggi..saya pun pegila beli tiket tanpa rasa ragu2 lagi.
Masa yg ditunggu pun tiba...akhirnya ,saya tlh berjaya menonton filem ni dengan jayanya.
Best tak filem ni?MMMmm...keseluruhannya boleh tahan la...ye la ...kalau nak bandingkan dgn drama mmg drama lg best sbb drama tu berepisod....kalau filem nak buat mcm drama sila bwk tilam ,bantal busuk dan  berkampung la kat panggung wayang tu tak payah keje..ye..hik!!
Yang menariknya filem ni pemandangan yg di pertontonkan pada penonton sgt2 menarik...sawah padi,gurun,blkg rumah si adam tu pun sgt menarik utk dilihat...
Dan paling best mestilah kisah percintaan Adam dan Nur Amina...cincin kawin hilang kat padang pasir pun si Adam sanggup pegi cari kat gurun tuh.....so sweeett....
Zaman skrg ni taim bercinta je snggup buat mcm2..taim dah kawin pandai2 la jaga cincin sndiri..kan..kan..
Siapa setuju angkat tgn mcm usop wilcaa....hu..hu...
OKlah...itu je entri pasal filem Nur Kasih.Pasni anak2 ajak tgk cite Karak la plak...sbb ada shahir ,ibu kan peminat shahir (anak saya ckp)mcm best je cerita tu...Jumpa lagi....!!!!



3 comments:

  1. semua kata best citer ni...saya belum kerkesempatan...huhuhu

    ReplyDelete
  2. yer la mimi semua ckp best cite ni nak gi panggung tu punya la malas tapi t'ingin gak nak pi tengok..lynn yg kat Perak pun dah pi tengok best katanya...org Jb je yg x berkesempatan nak tengok lg...apa2 pun Nur Kasih mmg best...:)

    ReplyDelete
  3. pegi..pegi..jgn tak pegi...bawak tisu byk2

    ReplyDelete

Sudi-sudilah mengomen kat sini ye...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...