Monday, May 30, 2011

 Sila muntah hijau...
Assalamualaikum....hai semua...
Anda semua mesti suka ambik gambar kan....haaa...jgn tipu...jgn tipu....tak kisah la masa anda muda remaja ke atau masih remaja ke...berstatus belia ke...mahupun berstatus warga tua ke ...bergambar mesti dah jadi salah satu kegemaran korang semua kan....
Sekarang ni mcm2 aksi yg keluar kalau bergambar ...tak mcm zaman dulu2, asal bergambar je mesti keras ala2 patung cendana,tak pun buat muka ala2 control cantik/macho wpun ......
Saya pun tak terlepas gak dgn kegemaran  yg satu nih....dari zaman anak dara smpai la berstatus mak orang nih...mmg suka sgt bergambo...cuma skrg ni aktiviti tu agak kurang skit,kdg2 org sebuk brgmbo saya buat dek jeee...itu tandanya emosi tgh tak stabil....ho..ho...
Tapi baru2 ni saya tersedor kesukaan saya ni telah diwariskan ke anak2ku...haa...layan gambo ni....agak2 rasa geli geleman menengoknya...sila la umpat dalam hati je ye...
ibupun takmau kalah uolls...
isyy...isy...
gaya WWF


sama tak...
edisi tak sedor diri...ada aku kisahhhh!!!!!
ada sape2 nak offer saya jd model tudung???wuhuuuu.....
peace... trade mark wajib nadia...


Amacam.....???entri kali ni agak ntahapehape ntah....sbb biasa la jiwa kacau.... hiiii......okla..jumpa lagi.....

No comments:

Post a Comment

Sudi-sudilah mengomen kat sini ye...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...