Sunday, December 11, 2011

SIFIR GAJI GURU BERMULA 2012


Assalamualaikum.
Lepas je pmbntangan belanjawan hari tu ramai yg tertanya2 ttg Skim gaji baru yg dah di war2kan oleh kerajaan,termasuklah saya pun tertanya2 berapakah kenaikan yg akn diperolehi.Hari ni sya terjumpa jadual  di bawah ni masa buka FB.Harap2 betul la jadual ni.Hu..hu..



Tahun depan,saya dah mengajar selama 14 tahun.Pada tahun 2013 nmpaknya tangga gaji saya sudah melanggar tembok.Dan saya akan berada di tembok itu selama 3 tahun kemudiannya sblm brpindah ke gred gaji baru.Agak2nya saya berada di mana skrg ni?Certeke...certeke..Kalau betullah ini jadual yg dijanjikan oleh kerajaan..Alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment

Sudi-sudilah mengomen kat sini ye...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...