Friday, July 6, 2012

Assalamualaikum,
Salam manis semanis gula di pagi jemaat ini untuk pembaca yang sudi singgah di blog ini.Blog ini bukannya blog untuk bermegah-megah atau menunjuk-nunjuk ye sebab bukan aku sorang je ada blog ,ramai tak terkira lagi manusia di dunia ni yang ada blog.Blog ni bagi aku lebih seronok berbanding muka buku (kemain eksen punya penyataan).Dulu aku memang gila la juga dengan Fb tu tapi la ni sejak ada blog ni jarang juga la aku update status kat fb walaupun blog ni pun bersawang juga la nak tunggu aku update entri.Hi..hi..
Perkongsian untuk semua.

1 comment:

  1. assalamualaikum mimi....betul tu mimi kenalah sentiasa menjaga hati kita dr semua kejahatan...:)

    ReplyDelete

Sudi-sudilah mengomen kat sini ye...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...