Sunday, July 1, 2012

SALAM HUJUNG MINGGU

Assalamualaikum,
Salam hujung minggu semua.Hari ni hujung minggu biasala masa untuk berehat.Hari ni nin dia nak tunjuk kat hampa semua menu hujung minggu aku.Sebab en.suami kerja hari ni makanya aku masak simple je untuk aku dan anak-anak.Ni dia mi bandung.Aku pakai perencah mi bandung Adabi je.Hi..hi..senang main bubuh je perencah dan campak-campak segala ayam,daging,udang,sotong yang ada belen-belen lam peti ais.

 Petang pulak aku buat kerepek kentang.Haritu ada pasaraya kat tempat aku ni baru bukak,sekali kentang dijual seguni singgit lebih je.Aku pun beli seguni dan hasilnya tu diaaa...kerepek kentang,pastu aku buat begedil,fries smpai muka pun dah macam kentang.

Sekian review masakan aku hari ni.Akhir kata ,baca blog aku ni dgn senyuman ye sbb senyum tu sedekah :)

No comments:

Post a Comment

Sudi-sudilah mengomen kat sini ye...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...