Saturday, September 15, 2012

Rumah terbuka

Asalamualaikum,
Lamanya tak update blog.Hampir sebulan lamanya.Bulan syawal pun dah nak habis.Cakap pasal bulan Syawal ni, banyak betul rumah terbuka yang aku pergi sampai badan aku pun dah macam `rumah terbuka'.Salah satu rumah terbuka yang aku pergi haa ..kat tempat kerja en.suami la.En.suami skang dah naik kapal KD Hang Tuah makanya bersediala aku untuk selalu kena tinggal dan berdikari sendiri ha..ha..ha padan muka aku(lari topik jap).Acara di buat di padang di tepi kawasan kapal KD Hang Tuah ni berlabuh.Tempat tu di panggil Armada.Kat sini la semua kapal TLDM berlabuh.
ni la kapal KD hang Tuah
Kapal ni beso kemain,jakun la sekejap anak2 aku
 Acara berlaku waktu malam.Yang kelakarnya makanan disediakan di tengah padang yang gelap.Terpaksa la suluh guna hphone taim nak cedok makanan.Makan pun dalam gelap.Yang datang awal dapatlah makan bawah khemah yang disediakan dan tak bergelap.Takpe la dalam gelap-gelap tu ok jugak la takde la orang perasan sangat tahap kegelojohan taim makan tu kan.Ok layan gambo.
bawah khemah je terang hu,,hu..
nampak lampu je kapal tak nampak
makan dalam gelap ni membuatkan perut jadi bertambah lapo
bunga api pun ada
sepinggan rendang tuuuu...rendang tu mmg sedap mabeles!!!
licin suda,,,,
makan aiskrim pulak
kapal hanya boleh tengok dari jauh 
badut ni mukanya sangat scary .muncul pulak dalam gelap
Majlis habis tengah malam tapi aku dan anak-anak lepas makan je terus balik,tinggal le en.suami yang kena bertugas jadi ketua kebersihan membersihkan padang tu.Jumpa lagi di entri akan datang.

No comments:

Post a Comment

Sudi-sudilah mengomen kat sini ye...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...