Sunday, December 30, 2012

Jalan-jalan Aeon Manjung

Assalamualaikum,
Salam hari Ahad semua.Buat apa tu? Aku pagi-pagi Ahad ni dok layan saluran Astro Ceria. Apekehalnya plak layan Ceria?Biasala ikut anak-anak punya taste.Terpaksalah layan. Lagipun cuti sekolah pun dah nak habis,bagi can la kat anak-anak.Lepas ni no..no..no..no..Korang tau tak,kat Manjung nih dah ada Aeon (dulu Jusco).Haa...bertambah la tempat aku window shopping dan melakukan pembaziran yang berhemah.Erk..berhemah? Semalam en.suami duty, makanya tinggal aku dengan anak-anak je so, Aeon la tempat kami jalan-jalan cuci mata.Bukan beli apa pun.Asalnya nak membeli baju sekolah anak-anak tapi tak taulah boleh tersasar pulak tujuannya.He..he..he..


Tempat wajib pergi,nama pun Popular kan
Semua barang harga rm5 tp kena pandai-pandai banding harga
sebab ada benda yang sepatutnya lagi murah regenya
yang bestnya ada perpustakaan
tengok je la

good..good..tengok jela ye
gambo dengan poster pun jadilah
tutti fruti yang lama diidamkan anak-anak aku, 
takleh makan selalu, rabak poket ibu korang
muka puas hati dapat rasa tutti fruti 
aku pun teringin jugak sampai kecik-kecik  mata he..he..
 Dah melantak tutti fruti ,boleh plak rasa lapar. 
So, tempat makan yang berpatutan harganya adalah food court.  



chicken teppanyaki kat food court Aeon
1 hidangan makan 3 orang


ramai betul manusia
Dah kenyang dah...apalagi, balik la..dengan perut kekenyangan.

1 comment:

  1. assalamualaikum mimi...3 beranak jer tu pi shopping ke mana cik abang nyer...:)

    ReplyDelete

Sudi-sudilah mengomen kat sini ye...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...