Wednesday, February 13, 2013

12.2.2002 hingga 12.2.2013...11 tahun sudaaa.....alhamdulillah.



Assalamualaikum,
Lama tak update blog(ayat sama bila nak update blog)Muahaha.Ok..ok..semalam adalah hari special bagi aku sebab semalam genap 11 tahun aku mendirikan rumah tangga. Wah tak sangka, dah 11 tahun dah,rasa macam semalam je aku menikah ngan en.suami(kedengaran gak mengada-ngada).Rasa macam semalam je aku bergayut dengan en.suami guna telefon TM beso gedabak tu tiap-tiap malam sampai ke pagi tak hengat donia .Apapun alhamdulillah .Semoga jodoh kami akan terus bahagia dan berkekalan hingga ke Jannah.Amin.

Makanya sempena Ulangtahun kami ni aku pun buat la pavlova.Ni kali ke 2 aku buat tapi masih tak rangup luarannya.Bahagian dalam dah ok dah.Masalah oven atau aku yang tak reti buat. Hu..hu..tapi ok lah ada jugak rupa pavlova dan secukup rasanya. Pavlova ni kan rasa manis adunannya dan bila makan dengan buah-buah masam tu, memang fuh mabeles rasanya. Haa...macam tu la aku dengan en.suami,kadang-kadang masam,kadang-kadang manis biasa la tu kan. Barulah warna-warni kehidupan

tu dia meriah dengan buah-buahan
ok tak...ok tak..

No comments:

Post a Comment

Sudi-sudilah mengomen kat sini ye...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...