Friday, February 15, 2013

Cuti-cuti makan

Assalamualaikum,
Tahun baru Cina ni aku cuti seminggu,amboi kemain lama lagi.Tapi lepas ni siap la kena ganti. Aku tak pegi mana pun. Balik kampung sekejap lepas tu duduk di rumah sahaja. Bila duduk kat rumah mula perut asyik meragam je lagi-lagi cuaca pun mendung je. Anak aku lagi la asyik lapar je . Makanya aku pun buatlah sesuatu yang tak perlu aku masuk dapur banyak kali.Apa tu?Tadaaa.....
kek coklat
mushroom soup with croutons
Kek coklat ni aku buat sebab bahan-bahan memang dah ada. Senang anak-anak aku nak ulang-ulang makan. Mushroom soup tu pulak senang je aku guna mushroom campbell tu je.Haa...senangkan. Ada pulak roti yang dah dekat nak expired so aku buat croutons lepas tengok resepi kat  SINI. Ok jugak.Crouton ni boleh simpan kalau tak habis.Tapi tak dan simpan pun habis anak aku baham.Ok jumpa next entri.

3 comments:

  1. Terima kasih atas sharenya sob. Sangat bermanfaat banget. Ni ada ku kasih info tentang Menghilangkan Bau Mulut Silahkan mampir ke link http://manajemenemosi.blogspot.com/2013/01/Menghilangkan-bau-mulut.html.

    ReplyDelete
  2. sedapnyer tgk kek coklat tue....mushroom soup sayer suker buat sendiri...apa2 pun mmg terbaek la kan ^_^....I done follow you and thank you for following me

    ReplyDelete

Sudi-sudilah mengomen kat sini ye...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...